Výrobci

Reklamace a záruka

 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Šaty Ever Pretty či případné jiné oblečení:

- prosím pokud si objednáte šaty, dbejte těchto pokynů a upozornění:

1) šaty oblékejte z hygienyckých důvodů na spodní prádlo a na umytou pokožku

2) věnujte pozornost na nepoškození a neušpinění šatů (hlavně od make-upu)

3) v žádném případě neotrhujte visačku či případné jiné doplňky, které jsou k šatům připevněny

4) šaty vracejte v původním obalu - sáčku, snažte se ho nepoškodit

- v opačném případě nebude právo od odstoupení od smlouvy nebo případná výměna možná.

 

Výměna šatů 

- výměna šatů je bezplatná, lze vyměnit velikost šatů nebo objednat zcela jiné šaty, případně zcela jiné zboží, pokud je však zvolena možnost výměny, nelze již potom odtoupit od kupní smlouvy, první výměna je zdarma, jakákoliv další je za cenu poštovného.

 

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním výrobku
  • nesprávným skladováním
  • nesprávným používáním výrobku
  • zboží bylo poškozeno živly
  • jakékoliv poškození těla hodinek (peněženek), pásku, vypadnutý kamínek a baterii hodinek 
  • poškození vzniklá důsledkem nesprávného užívání, nedostatečné péče o hodinky (peněženky), nárazů, nehod, běžného užívání a zacházení
  • poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky určené k potápění

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci emailem: martina.pokorna@email.cz, či písemě (Martina Abrlová DiS., Buková 22, 798 48, Protivanov) 
2) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a kontakt na Vás, v případě vrácení peněz také číslo Vašeho účtu, na který budou peníze převedeny

3)doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 15 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

Reklamace ohledně kompletnosti či vad zásilky

- při převzetí zásilky zkontrolujte ihned zboží, v případě zjištěných vad zboží nebo nekompletnosti zboží nás ihned informujte na e-mail: martina.pokorna@email.cz nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky, na pozdější reklamace nebude brán zřetel !

 

Odstoupení od kupní smlouvy

- prosím nepleťte si s reklamací

- kupující má dle zákona právo vrátit zboží do 14 dnů (10 pravovních dnů) a bez jakýkoliv poplatků odstoupit od smlouvy. Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené a pouze vyzkoušené zboží v původním obalu, včetně případných visaček a doplňků, které byly součástí zboží.

 

 

Postup při odstoupení od kupní smlouvy

1) zašlete zboží na adresu: Martina Abrlová DiS., Buková 22, 798 48, Protivanov) 
2) do zásilky uveďte písemně důvod, tedy odstoupení od kupní smlouvy, Vaši adresu a kontakt na Vás, důležité je uvést číslo Vašeho účtu, na který budou peníze převedeny, peníze vracím pouze na účet

3)doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě


DomůDomů

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

Košík K pokladně